welcome

selamat mengunjungi blog ini ..
semoga kamu ga bosen yaa ..

Rabu, 14 Desember 2011

GURU dan MURID

guru : aku yo seneng kalo nilaimu 100 semua.
murid : yaa.. kita juga gak nolak pak
guru : aku yo gak usah susah susah ngoreksi
murid : lah soalnya susah e pak
guru : aku gak melok bikin soal. iku wes sesuai skl
murid : loooo
guru : aku kan wes nerangin kabeh a. melingkar malingkar iku yo wes
murid : kelas mana paak?
guru : yo kelasku ta nduk
murid : lah yaa, gak ngaruh dah pak
guru : yo kapok. salahmu gak tak ajar
murid : iya dah pak
guru : #ketawa
murid : salbut dah
guru : layo, mosok nilaine nengah kabeh
murid : ha?



guru : 45-50-55-60-65
murid : masa sih pak gada? satusatuo gitu pak?
guru : yo ada tapi seng ke ngiri
murid : #ketawa
guru : #senyumsenyum ngeyek
murid : yaah, ni bapak
guru : TTGmu wes ta nduk?
murid : eeh, sudah pak
guru : iyo a?
murid : iya pak. lah saya kemarin ngasih itu ke bapak
guru : oiyo se. enakkan nilai ulangan mu isok 100. sekali seumur hidup iku pelajaranku isok dapet 100
murid : lah bapak kok doanya jelek
guru : kenyataan iku nduk.
murid : lah tapi kan pak mbok didoakan yang bagusbagus
guru : yo ntar pelajaranku 1-2 kali dapet 100. lak wes enak a
murid : AMIIN.. semoga aku termasuk didalamnya #ketawa
guru : iyo wes tak amini ae. cek seneng
murid : laaahh

2 komentar: